Pakistan, İran’a yaptırımları kaldırdı

Pakistan, İran’a yönelik yaptırımlarını kaldırdığını açıkladı.

Maliye Bakanlığı sözcülüğünden yapılan açıklamada, “Maliye Bakanı Muhammed İshak Dar’ın başkanlık ettiği Bakanlar Kurulu toplantısında Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi’nin 2231 nolu kararı çerçevesinde İran’a uygulanan yaptırımların kaldırılmasına karar verildi” ifadeleri kullanıldı.

Açıklamada, “Pakistan ve İran arasında ticaret, yatırım, teknoloji, bankacılık, maliye ve enerji alanlarını kapsayan ekonomik ve ticari ilişkilerin yeniden hayata kavuşacağı” belirtildi.

İran ile 5+1 ülkeleri arasındaki müzakerelerin geçen yıl başarıyla sonuçlanmasının ardından BM, yaptırımların kaldırıldığı açıklamıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.